Dålig dag! Klago inlägg!!

har en urusel dag idag!

och jag saknar min egna peronliga dator något enormt! usch vad jag inte gillar att sitta vid en annan dator än min egna! även fast den strular 90% av tiden jag sitter vid den!

har stora blåsor i hela munnen och ont i ryggen!

det är bara skit på tv och jag vet inte vad jag ska göra!

känner mig dessutom som en sämst kompis idag som inte orkar svara i telefonen eller som jag lovat att åka till Nicole och känner värdens ångest över att sätta mig på tåget! Jag vill bara dra täcket över huvudet och vakna på tisdag när jag får gå till jobbet så allt är som det ska igen! har vart ledig för många dagar nu helt klart!
Det är då man börjar fundera och tänka = inte bra!


typ bara blivit blommor i min blogg dom senaste dagarna?! helt galet varför har det blivit så?
jag har ju fotograferat en del. Sen hittade jag en mapp på sambons dator som inehöll massa blommor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0