dammigare buss får man ju leta efter...

är hemma nu och bussen hem va verkligen hemsk! den måste ha vart sönder under hela bussen för de va hur stora damm moln i hela bussen hela vägen gick knappt att andas, jag satt och andades igenom min vante.
Man borde inte få köra bussarna när det ser ut så!

iaf nu sitter jag och funderar ut vad jag ska göra under kvällen, jag är ensam hemma och har att välja mellan att plöja massa film eller massa böcker! ska även blogga lite från mobilen då jag har massor med bilder från dagen att visa er och ingen ork att lägga över bilderna på denna dator, (sitter vid sambons dator). Han har min med sig!

ja ja nu ska jag sluta skriva. Det är sjukt svårt på detta tangentbord tror jag suddat mer än jag skrivit! SAKNAR mitt platta tangentbord!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0