Började ett inlägg,

Ja jag började skriva ett inlägg innan jag tog ut hundarna och tänkte fortsätta när jag kom in, men de funkade inte alls. Va inte nöjd med de jag skrivit när jag kom in så de va bara att börja om från början.

Jag har i alla fall tagit ut hundarna på en 10 minuters kiss. De va helt underbart skönt med lite frisk luft!
Visst att orken inte finns där när man är sjuk, men de va mysigt ändå och kändes bra. tror de blir en liten lugn promenad senare.

Jag missar martins dop idag, jag har missat två stycken och de pga av att jag vart sjuk. Men men sambon är där och jag sitter och kollar på svenska rallyt. Inget som egentligen intesserar mig men har kollat på slalomen och väntar väl på mera skidor under dagen.


våren får komma nu om den vill, jag lovar att inte protestera!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0