Första dagen på jobbet.

Ja vart börjar man... hemsk dag, detta jobb kommer bli jätte jobbigt!


Jag frös precis hela dagen. när jag kom hem fick upp värmen så somnade jag med datorn i knät och bara en rubrik skriven. kl 17:30

Vaknade till ställde ifrånn mig datorn och sov till kl var 20:30 väldigt skönt. hade lätt kunnat sova hela natten om det inte va för att sambon för ett jävla liv vid datorn och grannarna har disco. Grannarna spelar hög musik dagligen och med hög musik menar jag att de vibrerar i våra väggar när dom spelar. Jag måste erkänna att jag känner mig gammal som klagar på dom men det är verkligen varje dag och inte ofta dom blir tysta vid tio heller för den delen.

Nu har jag gjort mig lite te ska få i mig de sen ska jag gå och lägga mig igen, förhoppningen är att kunna sova mer än två timmar i natt!



Mys tjejerna






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0