Intervju.

Idag började dagen efter två timmars sömn! Hade mer än gärna gjort som min kära lilla Diva att krypa under täcket och vägra kliva upp! För de va precis vad hon gjorde hon klev inte upp alls inte ens när jag frågade om hon ville gå ut, för då vände hon ryggen mot mig och somnade om!

Så jag klev upp gjorde mig iordning och gick en timmes promenad till en skola där jag var på intervju! snöstorm hela vägen dit! Burr och ögonen värkte när jag kom fram!

Bilden från en kvällsprommenad i veckan.

Intervjun gick bra blev där i 1,5 timme sen va de en trevlig promenad hem som väntade.
Dock kom jag bara till Donken där sambon mötte upp mig, för att senare storhandla!



Diva vaktar maten

sen somnade jag och hundarna på soffan. mycket mysigt måste jag säga!





Nu blir det ett bad och sen massa mera mys med hundarna!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0