Matte...

Ja en viss Nicole sa till mig att jag skulle satsa på 1000 inlägg i bloggen under ett år. Visst de är nog inte så svårt tänkte jag, men nu när jag liksom tänker efter är de ca 3 inlägg om dagen. inte svårt egentligen men säg att man missar tre dagar. då ligger man på - 9 inlägg och de kan ju vara en svår grej att fixa nio inlägg plus dom tre man ska fixa den dagen. så slutstatsen av detta är visst okej jag satsar på 1000 men är nöjd om jag kommer över 600 inlägg detta året.

Varför 600 är för att känner jag mig själv?! kommer jag inte sitta vid datan speciellt mycket under sommaren. Förra året blev de kanske varannan dag jag startade datorn och då va de mest för att tömma kameran och sen ge sig iväg ut igen.

Även den saken att jag gärna drar ut i skogen eller med båten och blir borta några dagar. blir mycket att blogga igen om man är borta en hel vecka.

När jag ändå är inne på detta så måste jag klaga massor på blogg.se då jag inte kan blogga från mobilen de funkar inte alls. får inte skriva i rutan de tillåter blogg.se inte! annars kan jag ju lova att de hade vart lättare att kunna blogga lite även när man inte sitter hemma.


så här brukar det se ut på sommaren.









inte lite man saknar värmen när man öppnar dessa bilder...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0