Skedat med N*

I natt va en liten 25åring i min säng, som såg spöken och va mörkrädd, jag pratar inte om min sambo utan om Nicole som kom närmare kröp under mitt täcke.

Det roliga med detta är att jag låg på min 80 madrass hon på andra 80 madrassen (det är en dubbel säng) men de hela slutar med att våra hundar har mer plats än oss två tillsammans och jag ligger verkligen på kanten med Nicole så nära hon bara kunde komma. Jätte mysigt visst, men fy faan va varmt de blev. Nicole somnade i alla fall när jag även höll henne i handen. LILLA gumman sov sen gott hela natten.
De gjorde däremot inte jag, Nicole somnade runt sex tiden och jag slumrade väl lite till och från. klockan åtta va jag uppe igen och kunde bara inte somna om så jag gick runt i lägenheten. hostade upp lungorna ännu mera. Kramade lite på sambon, sen runt halv tio så gick jag och la mig igen.
Sov väl till elva, så ingen toppen natt direkt.



Nu ska jag sluta vara butter över att jag inte sovit och är sjuk, så frukost och massa te sen får vi se vad dagen bjuder på!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0