Skönt att det är fredag i morgon.

wow nu har jag ätit och sitter nästan och sover!

Helt galet va trött jag har blivit sen jag började jobba tror helt klart ett psykist krävande jobb gjorde susen för mina sömnproblem!

somnar inom en timme efter att jag lagt mig och vaknar bara en två tre gånger per natt. när det är bra nätter. bra nätter förut va när jag vaknade varje kvart och de tog minst 4 timmar innan jag somnade.

Måste duscha innan jag får sova dock! helt galet va jobbigt det är att inte orka vara vaken! ska kolla på new girl ikväll eller ja de blir väl snart känner jag mig rätt dessa dagar så duschar jag på en kvart sen ligger jag i sängen!

Har ju glömt att berätta att jag va ute i våran "pool" på skolgården idag med isgolv. trevligt!? Men till saken hör att vi hackade fram en brunn sen fick barnen som helst av allt badade i vattnet i uppdrag av mig att försöka fylla upp brunnen. Väldigt smart drag från min sida för en av flera vattensamlingar sopade dom bort helt. så med plussgrader i helgen så håller jag tummarna för en vatten fri skolgård nästa vecka.

och jag vet inte riktigt var jag ska göra nästa vecka heller då jag är elevassistent men det är ju sportlov och barnet jag är med är ledig så ja vi får väl se vad dom vill att jag ska göra. jag är ju praktikant så dom kommer väl ha mig där varje dag ändå.

Slut babblat från mig nu, för nu måste jag in i duschen.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0