Telefon försäljare.

Jag brukar vanligtvis inte gilla telefonförsäljare alls men idag precis när jag slutade så fick jag ett samtal från ett nummer jag inte kände igen. Okej tänkte jag och svarade de kan ju vara jobb eftersom jag sökt en hel del jobb den senaste tiden.

I alla fall så svara jag med ett oj hej hallå då jag fumlade med massa barnkläder i torkskåpet, eee hej är det Maria Neunågonting.
-ha ha ja de är nog mig du söker svarade jag med ett skratt.
killen på andra sidan skrattar säge att han ringer från tele2 och jag har fått tre månaders gratis viasat,
mitt svar blev ganska enkelt
-ja ha ja vad tycker du jag ska med de till? med ett litet skratt i tonen
killen skrattar fortfarande och säger
-ja vad brukar man ha tv kanaler till?
-om man kollar på tv ja och de gör jag inte speciellt ofta.
-vad gör du om du aldrig kollar på tv?
-jag är ute i naturen hellre skrattar jag tillbaka
-men de är ju vinter då fryser man ju utomhus ja eller i alla fall jag.
- ha ha men de är bara at klä på sig och röra på sig så löser de sig utmärkt.
-ha ha du verkar vara en toppen tjej så får du får ha de bra i naturen.
-tack så myket
-ha de bra hej då
-desamma hej då

ungefär så är såg den konversationen ut och de gav mig ett got skratt kan jag lova!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0