Tredje dagen på jobbet

japp då va tredje dagen på jobbet avklarat.
Dagen i sig har vart jobbig men jag överlevde denna dag oxå.

Vädret idag har vart hemskt, fy säger jag bara snön har blåst i virvelvindar på varje rast.
Så jag har hållt värmen genom att dra barnen på skärtlappar som dom har knytit fast hopprep i.
Barnen hade kul och jag höll värmen så inget fel på de!

Jag sprang också runt huset med några tjejer som frös, vilket resulterade i att jag blev helt slut!
Barnen gjorde även snöänglar till mig.

redigeringen va jag tvungen att göra jätte konstigt så snön ser jätte skitig ut men den är vit egentligen och nyss landat på backen.




ser ni dom?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0