Wow vilket väder!

Idag tog jag en extra kort rast för att jag ville ut i solen. Det va ju riktigt skönt ute idag på eftermiddagen!
första veckan är klar och jag måste erkänna att de går bättre och bättre, och jag trivs med att vara där på dagarna.

Trött är dock mitt andra namn just nu, va länge sen jag va så här trött på kvällarna nu är klockan 18:30 och ögonen går nästan i kors, jag skulle lätt kunna somna. Men jag ska försöka ha dygnet åt rätt håll nu över helgen också så jag kan överleva nästa vecka.


Vart riktigt fotosugen idag när jag satt ute i solen på eftermiddagen man såg solen glittra i snön över hela golfbanan och alla som va ute och åkte skidor runt den. Mysigt värre!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0