03:30

Och jag sitter fortfarande uppe, har precis kollat på senaste avsnittet av vamipre diaries.
Fullkommligt älskar den serien, finns ingen annan serie som fångar min uppmärksamhet avsnitt efter avsnitt!


Diva

för övrigt blir denna "lilla" tjej 3 hela år idag! hon har fått massa godis av mig.
I morgon eller ja senare idag blir de ju så ska hon få blodpudding och leverpastej!

Nu måste jag ta tag i mig själv och bädda sängen så jag kan krypa ner och kanske få någon enstaka timmes sömn innan de bär av till typ andra sidan jorden.

Nä kanske inte så illa men är inte motiverad till att åka 4 timmar komunalt i morgon för att typ dö. För de är nämnligen de jag ska utsätta mig för?! Eller nä i grunden är det inte jag som ska utsätta mig för de utan de är Nicole som vill ha ihjäl mig denna gång!


Snyggis Diva


Tjejorna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0