Alldeless för mycket cola.

Idag har vart lite bättre men ändå tufft, jobbigast va att hälla upp i två mat skålar istället för tre.
Att dela salladen på två istället för tre. Ja ni fattar.

Vi har i alla fall vart och handlat och hälsat på hos sambons föräldrar idag, tjejerna ligger och snarkar hela tiden inge bus, hyss och ståhej. Just nu saknar jag allt bus trasiga saker söndertuggade saker överallt, att alltid ha koll på hundarna! Att alltid bli störd av att någon kommer och lägger sig på mig.

Men förhoppningsvis så mår vi snart bra av förändringen och infinner oss i lugnet!

Jag hoppas och håller alla tummar och tår att Tjejerna börjar ta mera plats här hemma nu! Innan va de bara Rico som syntes och hördes och va 90% av detta hem! även jag och min sambo känns opersonliga för tillfället!

Har blivit en del små promenader idag, även en förbi ica och de vart 50% nytig mat och 50% onyttig. 6 LITER cola, jag som la ner mitt cola drickande för några månader sen.. eller ja i somras någon gång. Va galet beroende av cola och de va jävligt tufft att sluta. Men nu är jag inte beroende så jag kan ju dricka en del ändå!

Sambon lagade en köttgryta idag! jätte gott och till de gjorde jag en sallad! mumma!

Öppnar fortfarande inte några bildmappar de är fortfarande för jobbigt! men jag tar bilder dagligen så dom kommer upp så småningom!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0