Ams?!

Hatar ams så jävla mycket... fy faan för att få vänta 3 timmar för att redovisa vilka arbeten man har sökt!
Så där spenderades förmiddagen och en del av eftermiddagen idag!

Efter de köpte jag nya skor mina har jag haft i tre år och idag kom slasket in genom sulan... inge vidare så jag gick in och kollade på ett par på rea då jag egentligen hatar att köpa skor och alltid köper samma skor och har gjort de sen jag va 17? tror jag!

hittade tillslut ett par för 99 kr som va helt ok att ha på fötterna och inte såg allt för hemska ut.

Nicole och William kom på kvällskvisten och jag Keeda och Diva mötte upp dom vid tåget! Hem hit och lämnade av Diva som fick lite ensam tid men "pappa" så drog vi ut på en trevlig lång promenad i slasket och snö blandat regn!

Skorna fyller sin funktion och jag va varm och framförallt torr om fötterna efter två timmar ute i skogen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0