finns bara ett namn...

Hellner va grym idag!

Men de har jag också vart. hunnit med att diska efter några dagar med sjukdommar, vilket hinner bli en del disk! Men har även städat hela lägenheten utom sovrummet! Om en timme har jag tvättstugan och ska försöka få rent allt!

sommar vill vi nog ha både jag och hundarna!


De där med att man ska börja träna i början av året! vilket jag självklart också vill, men jag är för lat! då stänger dom av hissen i tre veckor så jag har inget val! vecka 3,4,5! helt galet! kan tillägga att jag bor högst upp och går ut med tre hundar dagligen! Och brukar ta dom en och en på kvällen för att dom ska få lite ensam tid!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0