Hur lyckas man?

Idag har jag vart så duktigt att jag hällt kokande vatten på fingrarna två gånger, när jag gjort te.
Det är väl kanske fjärde och femte gången de händer överhuvudtaget!!! och då är jag te drickare på riktigt, alltså dricker jag kanske i snitt te 2-3 gånger om dan och har gjort de i kanske 15 år eller mer!

Jag måste fylla muggen upp till kanten annars är det inte lika gott, hur de funkar vet jag inte! samma sak som att muggen måste se ut på ett visst sett. också helt sjukt men så är det!

När jag ändå är inne på de ämnet så mobbar min sambo mig dagligen för att jag spacklar mina mackor, med de menas att jag måste ha smör på hela mackan inte en fläck lämnad, men jag bryr mig inte om hur tex osten ligger som många andra retar sig på!

Slut babblat för ikväll nu ska jag kolla pll och drick upp mitt te, sen ska jag dejta john blund!


David Nicole och Linus under en höst forografering! jag bakom kameran i vanlig ordning :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0