Kom precis in.

klädde på mig massor för att inte frysa, och gav mig iväg på en promenad med hundarna!
va lätt de är att gå med två. Dom lyder och går fint i koppen!

Vi va ute en timme ungefär, jag hade kunnt promenara flera timmar om de skulle vara så men jag höll på att dö av värmeslag. Jag hade garanterat klätt mig för bra! Eller för varmt om de nu ska vara så!


Hundarna njöt in alla fall av promenaden och båda snarkar nu fint i bädden!

Keeda har även börjat löpa... vilket inte är lika kul?! b.t.w. kan man synkroniseras med hundar? för jag fick min vecka två veckor för tidigt? och om de nu är så att de funkar, så måste jag konstatera att jag MÅSTE komma ut mera! Okej att hundarna är mitt allt! men någon gräns måste de ju finnas där tycker jag!



Doggsen! diva har trasslat in sig!

Nu ska jag lägga mig i ett skönt välförtjänt bad!



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0