Marcus Hellner!

Man har använt alla superlativ för denna person! Jag är så imponerad av hans klättring idag!



Igår så va jag ut till stallet med Nicole! trodde inte jag skulle njuta av att mocka en box! men så mysigt de va! vill verkligen ta upp mitt intresse igen! tror jag skulle må så himnla mycket bättre om jag hade någonting att göra som jag verkligen älskar!

Jag mockade inte bara utan vi red även ut en liten sväng vilket så klart också va riktigt mysigt!

Denna häst red jag!

Har vart en riktigt mysig helg med Nicole varvat med min syster hundar och hästar!
kanske inte en effektiv helg men mysig och trevlig!

Nu är reklamen slut så jag ska fortsätta kolla på den dåliga filmen! :P




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0