Skidskytte.

Nu börjar snart Sprinten för damerna, och jag har satt mig i soffan med en kopp te och tre hundar! Dom är dom enda som delar mitt intresse?! eller vad säger ni? haha sanningen är väl kanske bara att dom vill ligga i soffan när jag sitter där.

Måste bara säga att min sambo avskyr allt med vintersport! men han vet att staffan eklund alltid har pennan under "mössan" och att han igår när sebbe frågade om hur man vet att dom bommar, så vände sig sambon och berättade att de blinkade rött en gång och blir en liten prick i grafiken. Imponerad jag blev då!

kanske inte är så illa att ha hans data hörna i vardagsrummet!?


en nyvaken och trött jag, myser med Rico




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0