Beat me, hate me You can never break me!

-MAMMA
jag reagerar starkt... galet!!

och största frågan :
-varför har jag kläder på mig?
-för att du inte tog av dom.
-de va din uppgift

får jag ha dig ett tag till?

du är typ världens grymmaste människa!
aldrig mött en så jordnära person

?jag full och interligent?

Du ringer bara mig när du är full...
men de stör mig inte, för jag ringer bara dig när jag är kåt :P

Jag vet att jag har något du gillar för annars hade jag inte suttit i din bil!
- sant


En LITEN uppdatering om min helg...


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

i övrigt så har jag jobb i två veckor till och även i aug!
jag bor med sambo!
jag gör saker jag aldrig trott vara i närheten av vad jag skulle klara
jag är nöjd med att vara singel
jag trivs med folk som för några år sen fick mig att backa
jag har fixat min rygg! och blivit psykiskt knäckt på köpet liksom


och lite bilder på den senaste tiden i livet...




oordning och trassel precis som de ska vara i livet just nu :)
och att tillägga att jag älskar det!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0