äta ute och städa

jag tänkte att jag skulle hem och lägga mig på soffan eller sängen och sova, så blev det inte, någon av hundarna hade spytt på golvet så det blev till att städa upp det och då insåg jag att det va väldigt skitigt här hemma så jag började sopa ihop allt grus och hår. Sen skurade jag lite nu väntar jag på att golven ska torka så jag kan plocka undan på bänken och bordet i köket" sen tar jag tag i vardagsrummet så hundarna disikerat en biabädd och ett gosedjur här inne ser det förjävligt ut!

dagen har vart riktigt tuff jag är trött i både kropp och huvud så jätte hög musik så ska jag få ordning här hemma sen blir det blogging och sängen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0