Glad idag!

kom hem nyss och är på toppen humör! jag har även lyckats med att motivera min blogg lust så jag kommer försöka få upp mer än ett inlägg idag!

har vart ute större delen av dagen! nu ska jag vara inne och dricka 4 koppen te för dagen! samt kolla på världscupavslutningen i falun (då pratar vi skidor) det börjar 16:50 så jag har 50 minuter på mig att skriva ett lite längre inlägg på bloggen!

detta med att jag skrev massor när jag va yngre då för hand men ändå! jag hade dikter texter känslor och allt där i mellan ner skrivet i massa olika block! och de va inte 10 - 20 st utan kanske 50-70 st jag hade fyllt! men idag känns det svårt att få ut några känslor i ord. Detta kan bero på att jag stänger in de inom mig, så jag måste börja få ut de igen och skriva lite mera!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0