Dagen idag

Ja eftersom jag inte är bra på att skriva vad jag gör nu för tiden så tänkte jag börja med att säga idag har jag åkt hem! Och ligger nu i sängen och ska försöka blogga lite.
Blir från mobilen då jag inte orkar lägga över alla bilder på dator !

Vaknade med en jätte mysig Nicole i morse! Varmt som faan då hon tyckte att kramas kunde vi ju roa oss med under två täcken och en ullfilt! Ja vad säger man?!
Johan sa att Nicole är så mysig att sova med här någon dag under Helgen, jag kan inte hålla med! Hon slåss och snarkar! Mord på det. ;) men att ligga och kramas har jag ingenting emot! Snarare tvärt om! Om det inte är 100grader varmt!


I alla fall så åkte vi och handlade på horze och hööks, det är ju lagom kul då jag la av med hästarna för typ 5 år sen! Kände mig inte alls som hästtjej! Kanske inte är det längre visserligen, men vad är jag då ?

Det va dagen. Nu ska jag försöka minnas vad jag gjort resten av Helgen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0