Apr. 30, 2013

Besvikelsen. När någon du trodde du betydde någonting för, inte ser dig.

Är det en tomhet jag känner eller är det bara så att jag blivit så känslokall? Bryr mig ja de gör jag självklart! Men det rör mig inte på se sett jag en gång trodde. Min värld rasar inte för att det inte är som jag vill...

Jag rycker på axlarna och säger ja vad kan jag göra för att ändra?! Oftast inte ett skit. Då är det bara att fortsätta! Lite som så att släppa de och låta allt hända ;)

Allt händer av en anledning. Ja troligtvis!


Bygga ett liv efter jobbet. Ja men det är lite så jag lever nu! Jobbet är prio 1 och kommer vara de! Måste bara hitta ett boende närmare jobbet! Kommer inte orka pendla på detta sett i vinter! Ekonomiskt sett har jag ett bra boende! Men de kommer inte hålla. Inte om jag inte orkar leva!


Så...

Call me maybe
Tommy tycker om mig
Summer of 69

Rolig kväll på dansgolvet ;)


Men det är inte som det en gång var! Jag är lite klar det är för mycket annat som lockar på helgerna och nätterna!


Säger till barnen att jag ska gå och göra en kopp te... Kommer tillbaka efter 5 min och barnen undrar vart mitt te är... Jo de står klart i köket! Glömde bara ta med det...
Inte lite trött är man idag inte :-P

Tur att mina barn har koll på mig ;)

Idag blir det valborgsfirande på skolgården! Sen möta upp syster och dra vidare för en mys kväll. I morgon fortsätter vi på samma spår! Eller ja de kan vi väl köra på hela veckan? :)


En bra blandad komplott av mina tankar som dom är nu! ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0