Hem som i mitt hem.

Hur många år sen var det som jag hade ett "eget" hem?

Idag ska jag i alla fall hem till mitt. Jag ska bara vara hemma. Njuta och andas, vänta på en ny dag. För varje dag som går kommer jag ett steg på vägen. Allt kommer att bli lättare, allt kommer att bli bra!

Nu planerar vi framtiden! Det är mycket jag vill göra under detta år och förhoppningen är att klara vissa. Dom andra finns det tid till året efter eller året efter de. Allting tar sin tid. Bort från Sverige va ett bra mål tycker jag. Men de är inte nu. Det är längre fram. Men jag ska iaf åka utomlands iår. Det är ett som är säkert.


Körkortet ska på börjas och förhoppningsvis avslutas. Det är ekonomin som tyvärr får bestämma det!

Sommar. Denna sommar ska vara lika minnesvärd som sommaren som va. Jag ska skratta träffa folk och bara vara lycklig, det finns bara en som kan hindra mig från det och det är jag själv! Så jag bestämmer att det ska vara en bra sommar!


Jag klarar mig bra själv och det vet jag.
Även fast jag har Nicole så är hon ju typ min andra halva så det räknas inte! Vi är liksom samma lika!




Kommentarer
Idaa

Super fin blogg !
Har en frågestund på min blogg, checka in !
http://idawaistet.blogg.se/2013/february/fragestund.html#comment

2013-02-13 @ 21:33:25
URL: http://idawaistet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0