Måndag...

Ja man ska inte klaga om det verkligen inte är illa. Men.. kräksjuka och stulen bil... ja och ungefär 0 timmarns sömn då mina tankar vart på annat håll denna helg! Ja varför klaga? Det finns väl dom som har det värre? eller har jag fel?
 
 
Men allt bra då?
 
jo vi fick tillbaka bilen... lite trasigare men med mer bensin i...
vi har fått lön :))
vi har handlat allt vi behövde till lägenheten för att få ordning!
Jag får vara kvar 80 % på jobbet :)) fram till sommaren.
 
 
nu ska jag lägga mig under täcket och hoppas på att släppa takarna och få sova mina 5 timmar som jag brukar sova! i morgon är det längdskidor på schemat! hoppas på sol och glada barn! (( jag sakar mina barn)) som har lov! och en av dom är i norrland. utan mig! Han sa att jag inte fick följa med för jag kanske behövde semester?!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0