because of you

Jag sa för snart 8?!? är det 8 år sen? är det verkligen så lång tid?
iaf så sa jag EN dag kommer de vara vi.
Igår pratade vi med varandra för första gången på 4 år.
 
för fyra år sen planerades en resa ner till ljusdal där jag då bodde. Då hade vi pratat med varandra i 4 år på telefon i perioder massor och ibland mycket mindre. Än idag finns det ingen som känner mig så bra som du gör.
 
Min lilla flicka? varför kallade jag dig de? och eee trött va också ett av våra påhitt.
 
Det finns nog ingen som kan komma innanför mina muar så som du gör. vilket också gör att du är en av få som kan såra mig i dagens läge.
 
Jag är absolut inte samma person som jag va då. Betydligt mycket starkare och tyvärr lite mera känslokall. Allt för att kunna skydda mig från att bli sårad! Jag är klar med de.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0