Allt kan hända ;)

Vad har hänt sen sist jag skrev något? Jo det har blivit sommar :)
Jag är valpsjuk!
Jag har inte vart hemma i lägenheten på tre veckor.
Jag har pojkvän, första gången jag skriver de så. Vi har väl gått in i de stadiet utan att riktigt säga de själva men alla andra säger så... Vi har ju bara träffats i ett år nu ^^ men jag har inte vart där! Först nu som jag är där där jag känner mig bekväm med de. Dock känns de konstigt. Jag som singel! De va ju något jag va bra på och trivdes massor med. Men jag känner oxå att jag är klar! Jag vill planera framtiden. Vilket jag den senaste veckan faktiskt har! :) och någonstans där va jag inte ensam längre! Jag hade honom vid min sida. Vi har Sanna drömmar och samma mål i livet. Vad har jag att förlora när jag hittat någon som vill samma saker i livet som jag. Och som är beredd att kämpa för det lika mycket som jag. Denna kille vet även allt om mig! Han fanns med genom hela förra året och bara väntade på mig. En snäll kille. Inte min typ! Men de spelar ingen roll. Jag vill detta! Och han vill. Det är allt som räknas ;)


Vi har en 5 års plan... Sen är inget hugget i sten allt kan hända! Men jag har ett mål och en plan som kommer leda mig till drömmen! Det är allt som behövs just nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0