du är så yeah yeah wow wow

- Du är en av flera tusen.
- ha ha va menar du allvar? på riktigt?! de är väl faan klart att jag är ;)
 
Underbar kväll igår! helt galet kul!!
 
 
Hur kommer det sig att jag blir uppraggad av tjejer? Det är liksom inte helt okej! Vad hände med att jag faktiskt gillar killar?
 
- Får man upp den så har man inte druckigt för mycket! Det bara är så! ;)
 
Bäddade ner Nicole i sängen och gick ut! sista hon säger är lås dörren och kom inte hem! - haha Tack!
 
snart är jag tillbaka :)
 
jag söp på riktigt bort mina bekymmer! Jag har inte tagit tillbaka dom för jag insåg att de är bättre att bara släppa taget och jag är så mycket bättre på att ta ett djupt andetag nu och bara okej! Släpp de. de finns inget att göra det finns inget du kan ändra på de är bara acceptera de som händer och jag har inget att säga till om i detta! utan de som händer de händer och de är bara le och slappna av. låta vinden dra med dig och sen släppa dig i ett dike någonstans efter vägen och resa sig upp och gå mot vinden! de kommer vara jobbigt men de är inte omöjligt! Och jag vet att jag klarar det utan större bekymmer! Nu är jag på fötter och ja jag kan säga att jag är lycklig!
 
Tack till alla som stöttat den senaste veckan! Den va tuff! ovanligt tuff, då jag vanligtvis faktiskt kan dölja hur illa det är innanför mina murar! Men tydligen inte alla gånger de funkar! men jag tog mig igenom den och nu är allt bra igen! :))
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0