jag sa varje dag...

Men så har det inte blivit! Det är något som tagit mer tid, något som kallas livet. Det kom ikapp och jag har under de senaste året flyttat kanske 3 gånger. jag har blivit sambo blivit barn/storasyster och sen tillbaka till sambo.
 
Nu är jag som sagt sambo men inte med samma som senaste tiden utan denna gång är det med min pojkvän jag bor. Vi bor i ett litet vitt hus i skogen vid havet! Även pipen bor ju här med oss! delvis iaf då han mer än gärna hänger hemma hos mina syskon!
 
 
 
 
Jag har även gått från att älska mitt jobb till att tycka att det inte är roligt längre :(
nog sagt om de! då det jobbas på!
 
 
Drömmen om norrland kommer förhoppningsvis närmare för varje dag! jag ska bo med skogen som granne! det är min dröm!
 
bara hänga kopplet runt halsen och gå rakt ut i skogen!
 
 
Nu ska jag ta och börja med maten så den är klar när killen kommer hem! blir en tidig kväll ikväll då jag öppnar i morgon så ska vara på jobbet kl sju. Jag brukar börja kl tio så de blir en stor skillnad.
 
sommar i hälsingland!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0