Barnmorskan!

Idag va jag till min barnmorska igen! känns ofta nu även fast de va 4 veckor sen sist.
 
 
Alien i magen är fortsatt aktiv så de står härliga till buffar sparkar och har sig.
 
Lite roligt är att jag hela mitt liv haft dåligt järn värde men under graviditeten har de legat bra hela tiden. Idag hade de sjunkit något men va absolut inte lågt men hon sa att jag kunde äta multivitamintabletter så kommer värdet att ligga helt stabilt igen :)
 
Magen har någon form av spurt nu som jag hoppas avtar lite annars kommer jag vara enorm i aug! Kanske är dax för en magbild till? sista och enda togs väl för tre veckor sen...
 
 
 


Kommentarer
mariekarolina ♡ gravid med lillebror

Hej, vad kul och grattis till bebisen! Ja vi hade först 22 augusti men blev flyttad till 30, hoppas såklart han tittar ut lite tidigare ändå ;P Var i Sundsvall har ni köpt hus? :)

2014-04-23 @ 15:13:54
URL: http://mariekarolina.blogg.se
mariekarolina ♡ gravid med lillebror

Ja på ett ungefär vet jag var de ligger :) Vi bor på den andra sidan av Sundsvall så har inte stenkoll. Jag hade samma datum vid VUL v.6 och v.9 men blev som sagt flyttad vid RUL, men vid andra ultraljudet stämde de senaste datumet. Dom är bra luriga dom små, man kan ju bara hoppas att dom vill komma i tid eller snäppet tidigare :)

Hoppas han får jobb snart så ni får flytta in i huset :)

2014-04-23 @ 15:38:10
URL: http://mariekarolina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0