jag va så glad...

Läste för några veckor sen att de va väldigt vanligt med sura uppstötningar vid denna tid i graviditeten. Skönt tänkte jag att jag slapp en jobbig sak med att vara gravid. Men för tre fyra dagar sen så började jag få massvis med sura uppstötningar speciellt när jag sitter eller ligger. Vad man skulle göra för att minska de va att dricka mycket vatten och undvika stark mat. Undvika stark mat gör jag alltid, men nu har jag försökt att dricka vatten och de blir värre direkt efter jag dricker vatten nästan på en gång efter att glas vatten kommer de en sur uppstötning! Som tur är har jag inte kräkts någonting av dom som jag normalt (ogravid) gör för de är så vidrigt!!
 
 


Kommentarer
Malin, tvillingmorsan

Grattis till graviditeten:) underbart!
Åh stackare! Sista veckorna satt jag på sängkanten och grät för att jag hade uppstötningar! Men jag köpte några tabletter man tuggade och sväljde på apoteket! Som va just för uppstötningar :) det fungerade bra när det va som värst!

Kram från mig och twinsen!

2014-04-16 @ 21:35:21
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0