Ligger i sängen och bebis sparkar.

Fick så ont i magen igår på jobbet, men stannade ändå kvar tills jag slutade, vilket visade sig när jag kom hem. La mig under täcket med vetekudden och bara blundade hela eftermiddagen. Vad gör jag för fel? varför har jag så ont? det är som magknip och någon som slår mig samtidigt. och jag kan inte stå upprätt? ska de göra så jävla ont? jag läser att smärta är normalt? men alltså jag kan typ inte leva alls! de gör även ont nedåt som om någon typ river mig innifrån och ut.
 
Kan de vara för att denna lilla parvel där inne är så otroligt aktiv? jag har nu kännt alien som jag kallar bebisen. alien tog alla mina kilon som en liten parasit därav namnet. Jag har i alla fall kännt alien sen grvid vecka 16 och de är inte normalt första gången har jag läst. Men jag vet att det är sparkar och min sambo har även lyckats känna de flera gånger. Nu är det nog gymnastik där inne för det är inte ovanligt att jag känner de flera gånger per dag och natt utan även flera gånger i rad. Speciellt om jag ligger på rygg!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0