Magen växer...

Och idag så känns de som den vuxit flera decimeter, när min tjocktröja känns som att den helt plötsligt började kännas som den trycker på magen. Men beror nog på att den är stenhård och spänner då jag haft en lång och inte jätte lugn dag!
 
världens finaste pipen
 
 
Har tagit bilder på magen i helgen men just nu orkar jag inte riktigt föra över dom från kameran till datorn!
 
Det är helt underbart väder och jag har bränt näsan för första gången denna sommar :) fler lär det ju bli!
 
Nu ska jag ta och värma min vetekudde och bädda ner mig några timmar, tills sambon kommer hem! Kliver alltid upp när han kommer hem så vi kan umgås en stund. Men vilar jag inte innan så blir jag bara trött och sitter med sammandragningar och får så ont av det när de håller i sig för länge.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0