Smärta i magen i natt igen...

Vaknade vid halv två i natt med en extrem smärta i magen. andra gången de händer och jag vet inte vad de beror på, inte min barnmorska heller som jag frågade om detta sist jag hade de. trångt för magsäcken sa hon är vanligt med de brukar inte vara sådan smärta som jag får. Det gör alltså ont under tuttarna och blir svårt att andas och ta ett djupt andetag är det inte frågan om då strålar det hela vägen genom hela magen. :(
 
Smög iaf upp efter tio min där jag försökte somna om, vilket var omöjligt. Men jag va så sjukt trött så jag hoppades att viljan att sova skulle vinna över smärtan i magen, men sså va ju inte fallet. Satte mig i duchen och spolade varmt vatten på hela magen vilket lindrar väldigt mycket! Men inte tillräckligt denna gång. Kröp ur duschen för att försöka ta en alvedon och värma min vetekudde. Men jag kunde inte stå upp de gjorde för ont så fick tyvärr ändå väcka anton som fick värma kudden och ge mig en alvedon. Vid detta laget satt jag på golvet lutandes mot soffan och bara grät. Är själv förvånad över att jag grät av smärta för de brukar aldrig hända! jag är riktigt duktig på att handera smärta och biter bara ihop men detta är faan inte någon normal smärta när man inte kan röra sig eller andas normalt!!
 
Kröp iaf upp i sängen med vetekudden efter 10 min på golvet. La mig under täcket i fosterställning och vetekudden mot magen. och efter kanske två timmar så släppte de lite och jag lyckades sova en stund. Nu känns det mycket bättre jag har kunnat äta och ska snart bege mig till jobbet.Jobbar bara tre timmar idag och känns dumt att vara hemma när det inte längre gör ont i magen! Men sen ska jag hem och sova direkt! Magen känns öm fortfarande som att jag tränat och har träningsvärk i den!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0