När ska man "lyssna" på kroppen?

Ja när ska man lyssna på kroppen egentligen? i vanliga fall gör jag de ytterst sällan! Men ska de vara annorlunda nu när jag är gravid? eller ska man kämpa på som vanligt?
 
Smärtan från igår släppte aldrig utan har hållt mig vaken större delen av natten och plågat mig under hela dagen idag! jag har tagit de lugnt och "vilat" så gått de har gått under hela dagen genom att sitta ner och inte skyndat med någonting! Så hade vi avdelningsmöte och Precis innan de så hade jag riktiga kramper i magen. Så när jag kissade så upptäckte jag att de åter igen va blod på bindan (har för säkerhets skull då) i hela toan och på pappret... Är det som de vart innan att de bara blöder helt utan anledning eller är de ett tecken på att jag ska ta det ännu lugnare?! vad vet jag?
 
Om två veckor ska jag iaf träffa min barnmorska och hoppas på att få lite svar!
 
Jag vill ha våren tillbaka nu!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0