Idag tog jag och Alien sovmorgon!

En riktigt skönt och i mina ögon mått lång sovmorgon. Vi sov till kl 08:40 och de är betydligt längre än jag gjort dom senaste två månaderna! Och idag tänker jag inte göra någonting alls. :)
 
Men de skönaste är nog att kunna ligga kvar och bara mysa ner sig i täcket, men som gravid har jag inte klarat de alls! Jag behöver alltid gå upp direkt och kissa sen är jag så fruktansvärt hundgrig så jag måste äta. Idag blev det jordgubbskräm med mjölk! så himla gott.
 
 
Nu ska jag kolla på Grimm, är för trött på dagarna för att orka titta på något alls så nu hade jag 6 avsnitt att kolla på! Dock har jag mina andra serier som jag inte orkat följa så har väl kanske 50 avsnitt om jag skulle behöva plöja igenom men de får bli något annat år tror jag! skönt att ha bra serier bunkrade!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0