nästan 2 månader!

Ja lilla Benjamin är snart två månader. ja i morgon är det ju ser jag nu när jag kikar på datumet! och för några dagar sen kom första skrattet! Helt underbart tycker jag! han log ju tidigare men nu är det riktiga skratt! :)
 
Här va han nykläckt :)
 
Här är senaste dagarna!
 
Han vill nu mera mest stå stå och ja stå! skruttungen! Förkylningen har släppt och han sover bättre och lite längre :)
Igår la jag honom på rygg som vanligt i sängen sen plockade vi lite här innan vi kröp under täcket och då ligger skruttungen på sidan! Han har alltif föredragit att sova på sidan och mage men på nätterna lägger jag honom alltid på rygg eftersom jag inte har koll lika bra under natten! Men snart ligger han väl på mage när man vaknar eller något sådant!
 
Igår va mormor (Benjamins) lite barnvakt på kvällen medans vi va ute och lekte i snön men hundarna! Det blev spring och snögubbar ;) Ska slänga upp en bild senare idag om det finns internet! Tyvärr så regnar det idag så den står väl inte så länge till :(
 
 
 
Vi får troligtvis fiber hit till sommaren! Vem kunde tro de? nu har vi knappt mottagning alls lite 2G ibland! haha
 
 
 
Nu ska jag ta och mata lille bebis här och försöka hinna fotografera våran snö skulptur :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0