Inatt har jag haft en william att kramas med

Medans min lilla Diva inte ville ligga på min sida av sängen så hon låg och tog plats av Nicole!

Igår kväll/natt va vi faktiskt iväg och släppte hundarna tillsammans så dom fick leka. Vilket gick jätte bra inga arga miner utan dom lekte utan problem, eller ja lekte och lekte dom sprang i alla fall.


Idag har jag fortfarande sjukt ont i halsen och en hemsk hosta! Dock tror jag inte jag kommer få börja jobba i morgon de kunde ju bli fördröjningar på alla papper som ska skrivas på och skickas omkring. Mig gör de inte så mycket för jag blir hemskt gärna frisk innan jag börjar! Dessutom vill jag ha lite röst första gången man är på jobet!

lite mys bilder från kvällen igår :






svartvita hundar på svartvit filt... ja ja mysigt är det i alla fall!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0