Sömnlösa nätter...

Är en vana i detta hus. Är det inte Benjamin är det Anton och skulle dom sova tidigt och sova tyst. Ja då är det antingen hundar/katten eller så får jag mens och måste springa upp minst en gång l timmen för att inte blöda igenom allt. 

Sova kan man göra i graven sa jag för några år sedan. Men nu känns sömnen mer välförtjäntad än tidigare. 

De tråkiga är att man inte blir en bra mamma när man inte sover.  Jag vill ha ett sovrum! Så att jag kan stänga in mig och sova så kan hundar och killar sova någon annanstans... Snarka slå och rulla på varandra (dom verkar inte störas av någonting) tur att det inte är risk för bombhot här i skogen iaf. 


Mössa med inbyggd peruk 😂 eller en bunke med pakets snöre 😁 det beror helt enkelt på vem man frågar 😄


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0