God natt bloggen

Nu har tjejerna vart ute på sista kissen, eller ja de va ju några timmar sen nu. Jag har kollat på två filmer! Och bara myst med hundarna helt kvällen/natten. Kan faktiskt inte minnas sist jag va vaken till tolv! I går gick jag och la mig halv tolv men sov säkert innan tolv! Nu är klockan tre minuter i tolv så jag kommer inte att sova innan tolv! Ha ha

Har bloggat på bra under helgen även fast att jag trodde de inte skulle bli någonting. Dock mest bilder och lite text.
Men säger man inte att en bild säger mer än tusen ord?! Väldigt många ord blir det i min blogg då!

Nu har jag precis lagt mig i sängen och ropat hit tjejerna! Dom ska få sova med mig i natt! Saknat dom jätte mycket den senaste tiden! Känns inte som att jag hinner mysa eller umgås med dom alls nu för tiden!

Ja ja nu måste jag sluta skriva! Är trött och ska sluta ögonen typ nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0