Okej att det snöar i april, men

ja men de ska faan inte ligga kvar på marken! det får inte vara vitt på marken i morgon! Men nu vet jag vad min huvudvärk kommer ifrån, detta snabba växlande väder får ju huvudet att flippa totalt! när jag gick för att vila så lös solen när jag kliver upp så är det vitt på backen!

nu sitter jag vid datorn och fixar ett tidsinställt tills i morgon och äter lite och dricker massa vatten! Man vet aldrig det kanske hjälper mot huvudvärken!


underbara syskonen får stå för bilden ikväll! snart vår och dax att ta med dom ut på en till fotografering!





Kommentarer
Mathilda

Just nu letar jag idéer till att fira bloggens 1 års dag. Kolla gärna in och ge ett förslag eller två!



Kram ♥

2012-04-01 @ 20:33:14
URL: http://www.elsamathilda.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0