Sov i natt men trött ändå!??!



Ja jag la mig väl vid tio eller något igår och somnade på en gång. Sen va de ett litet troll som väckte mig med sms :( men somnade om ganska på en gång va vaken en stund vid ett sen sov jag till sex... Ändå är jag helt slut! Hur kommer det sig?!?



Idag va planen att gå på bio men sfs hemsida har ballat ur och funkar inte, så vi får se hur det blir med det!


Annars så ska jag hem och ringa alla samtal som jag inte vill/orkar ta tag i... Livet blev precis lite extra jobbigt och tungt, bekymmer som va små blir större och större! Ekonomin rasar samman! När den äntligen fungerade bra igen! :(


Ja ja snart måste jag sluta gnälla i bloggen! Men som dagbok så kommer stora problem som små upp här! När jag orkar ska jag bara se det bästa i allt!


Börjar lite smått med att berätta att det är mulet!! Vilket är bra då de skulle snöa och regna idag! Så det går ju att se något bra i allt dåligt!


Nu är det dax för mig att dricka upp mitt te och sen gå ut till alla barnen, som alltid är glada :)




Kommentarer
Nicole

Vem skulle du gå på bio med? :o

2012-04-17 @ 09:59:18
URL: http://eyeofatiger.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0