Varför vakna 04:30?

Ja att vakna denna tid när man gick och la sig senare än man Brukar känns inte okej. och att somna om känns typ omöjligt?! Har vridit och vänt på mig i 15 minuter nu utan att lyckas.


Och det är inte så att jag är pigg heller för det svider i ögonen och jag är extremt trött! Jag som alltid sover dåligt borde ju vara van tycker man, men nej den senaste tiden sover jag hårt och bra vaknar inte innan klockan sover mer än 20 i sträck. Ibland till och med hela nätter utan att vakna. Så det känns skit att vakna nu och att jag sovit dåligt hela natten!


Nu ska jag försöka sova igen! Hoppas det går bättre och att jag kan sova till iaf nio.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0