för liten säng.

Inatt tänkte mina hundar tydligen mysa med oss så vi blev två personer och tre hundar i sängen. vilket då resulterar i att jag inte fick mycket sömn alls med tanke på att jag redan lider av enorma sömnproblem.
Men men hundarna tyckte de va mysigt och snarkade hela natten!

kollade in på min statestik idag och noll har vart inne finns ingen data står de. konstigt tycker jag, för jag har ju vart in på den och även fått en komenater så de borde ju rimligt ha vart två stycken inne på den. haha

idag vet jag inte alls vad som händer, har precis vart ute med hundarna och sitter nu och äter min "frukost" galet sent men allt har blivit lite omvänt den senaste tiden.

regn ute idag också, riktigt trisst väder hela denna vinter!


bild från julafton på dom tre trollen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0