Isgata.

Morgon promenaden bestod av mängder regn, kvällspromenaden bestod av isgata, och där imellan snöblandat regn.




Nu är sambon på gymmet och jag har mysstund med hundarna!





Jag förstår inte varför jag va tvungen att bli tjej, fy faan för mensverk. Räcker de inte med att man blöder nä de ska göra så helvetes ont också?! vad är liksom meningen med de egentligen? Tur att jag har tre levande värmekuddar! Världens bästa värmekuddar dessutom!

föresten, idag va första dagen på länge jag kände mig pigg! och hungrig jag va jätte hungrig och mådde inte illa efter två tuggor! Toppen nu kanske kroppen börjar fungera igen. ja efter denna vecka när man inte lider av järnbrist. Jag är sjukt slarvig på att ta mina Järntabletter! Skärpning på de nu! På tisdag är det TRÄNING som gäller! jag ska följa med sambon till Gymmet och börja gå 5 km spåret med hundarna minst två gånger om dagen.


Diva säger hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0