Konstigt dygn!

ja vi kom ju i säng tidigt igår! lår och lyssnade på alla mina gamla låtar innan jag somnade! bla denna :



Ha ha kom på mig att gå tillbaka gång på gång för att lyssna igen!
Denna låt har hängt med många många år. Kommer ihåg när jag va riktigt arg när jag va i tonåren så spelades denna på väldigt hög volym i mitt rum!


Men åter till de knepiga dygnet, jag lyckades hamna i dvala typ men somnade aldrig kl sex börjar sambon snacka med mig om att han va pigg! ja de blev en dusch och massa snack så där på morgonen! Somnade någon gång efter 08:00 vaknade till liv (mycket knappt) rund 11:00 

Jag bänkade mig vid tv:n och där SM har rullat hela dagen! Men jag somnar vid 15 någon gång mitt under ett skidskytte lopp! Hur är de ens möjligt?! sov från typ 3 skyttet tills målgången alltså inte alls länge egentligen!


Nu har jag precis vart ute 30 min med TJejerna! som inte gillade att vara ute i kylan, Diva låg ner när jag tog på henne selet och jag fick be henne resa sig upp och följa med ut! de va knappt hon gick med. Pluttan är trött och ligger hellre i sängen under täcket! Jag förstår henne till fullo! haha

Nu blir de en tidig kväll för oss alla! väntar bara på att sambon ska komma hem från gymmet så ska vi krypa under täcket och kolla film! och de lär sluta med att jag sover ganska snart!

Lite bilder från dagen.



Konsten att sova i soffan


ännu en gång? vad är de mad amstaff och sova i konstiga sovställningar??


Varför blixrtar du på mig när jag sover... sluta stör mig!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0