sköldpadda...

Nu kom första tårarna :'(

Gick in i sovrummet för att hämta en sladd... Rico kom springandes för att inte missa chansen att få sova med mig, han hoppade upp i sängen och la sig på *pappas* sida och gav mig "puppy eyes" för att jag inte skulle skicka ner honom. Då brast de! så nu sitter jag här och försöker skriva ner lite minnen medans tåranrna rullar ner för kinderna och hela skärmen är suddig.

Jag kommer sakna min lilla bebis som alltid har hyss för sig som är helt galen ute och som är världens största mysbebis! han ligger alltid med tassen om mig när jag sover och kommer alltid när jag öppnar famnen och säger ska vi kramas är han den som kommer först och lägger huvuden på min axel!!

Detta är nog de värsta med djur, aldrig mer ska jag skaffa ett djur :( om de inte är en sköldpadda som lever längre än mig! Att jag nu måste gå igenom detta två gånger till känns inte kul... och jag hoppas att de dröjer väldigt många år tills de är dax för oss att ta farväl till våra små bebisar!!!

JAG vill dö först, så snälla låt mig få dö innan alla jag älskar i denna värld!


Tidigare idag när vi låg på soffan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0