tung dag...

Har ett löfte att blogga dagligen hela 2012... men idag är jag tom! helt tom på ord! tagit en del bilder men än gör de för ont att kolla på dom! undviker allt som påminner om honom idag! och jag kan inte ens kolla på film, allt kan relateras! Så jag sitter och kollar på repriser på skidor på svt play och ikväll blir de idrottsgalan! gråter ju även då till idrott men de är iaf glädje tårar för andras framgång! nu ska jag fortfätta bearberta sorgen och krama lite extra på mina flickor som ligger här brevid och snarkar!


Gammal bild



Kommentarer
Anonym

Usch det är verkligen tungt att behöva ta bort en vän! Vi fick ju farväl av våran schäfertik i sommras.

Varför tog ni bort Rico? Var han sjuk?

styrkekram

2012-01-16 @ 23:50:21
URL: http://madeleneasp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0