Frustration...

Ja de är väl vad man kan kalla denna dag. Packa ihop hela vårat hem för att flytta, men jag får bara titta på. Och alla vet väl hur oeffektiva killar är när dom gör saker? Jag skulle nog må bättre av att inte vara hemma när detta görs. Men jag har inte så mycket val.
 
Men jag får väl vara tacksam att han gör det och bara blunda för allt som tar tid och görs "på fel sett"
 
 
Igår kväll tog vi oss en långpromenad runt ett naturresarvat här ute och mötte både får och kor som fick damp och busade och sprang efter oss! kan avslöja att jag inte va så kaxig då! kände mig mer eller mindre som en strandad valross som försökte ta mig fram i skogen utan att "tappa" Alien på vägen! Sammandragningarna dom senaste dagarna har inte vart roliga :( Alien vänder sig ju inte utan envisas med att ligga på tvären och det känns som att snart kommer jag spricka vid höftbenen av alla dessa sparkar som syns extremt på utsidan.
 
 
Tror ni att jag öppnade någon bildmapp igår då? NEJ de blv inte av!, Men sambon kom hem med lite motivation iaf :)
 
En ny kamera :)
 
Sen frågade jag om hur många bilder han trodde att vi skulle framkalla. han gissade på 10-20 st en från varje tillfälle typ. Han är ganska opersonlig på de där med bilder han har från hela sitt liv typ 100 bilder som han tagit med sin mobil och 99 av dom är sen han skaffade valp ;)
 
Själv har jag väl fotograferat över 100 000 bilder sen våran semester förra året, Men 10 bilder kanske summerar de? eller vad tror ni? ;)
 
Nu är det dax för melon :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0